ببینید | حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی

منابع خبری بعد از ظهر امروز سه شنبه از حملات موشکی مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیست نشین در نزدیکی نوار غزه خبر می‌دهند.
کد خبر: ۱۴۰۶۳۴۷

به گزارش جام جم آنلاین، خبرنگار خبرگزاری شهاب در نوار غزه در این باره اعلام کرد که موج حملات موشکی به شهرک های صهیونیست‌ نشین در مجاور نوار غزه آغاز شده است.

بر پایه این گزارش، در این حمله شهرک‌های «سدیروت»، «نیر عام»، «ایرز»، «ایبیم» و همچنین «شعار هنیگیف» هدف قرار گرفته شده‌اند.

در همین حال، خبرنگار شهاب از حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطق کشاورزی در شرق غزه خبر داده است.

این حملات پس از آن انجام شده است که مقاومت فلسطین تهدید به گرفتن انتقام شهید خضر عدنان فرمانده جنبش جهاد اسلامی کردند.

منابع خبری بامداد امروز گزارش دادند، شیخ خضر عدنان اسیر فلسطینی پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان‌ های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطین نیز تائید کرد که وی پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان‌ های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

شیخ عدنان از اولین افراد در زادگاه خود (روستای عرابه استان جنین ) بود که همزمان با تاسیس جنبش جهاد اسلامی در اوایل دهه ۸۰ به این جنبش پیوست و در واقع از اولین موسسان جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری نیز به شمار می رود.

وی همچنین به عنوان دبیرکل انجمن اسلامی دانشگاه بیرزیت تعیین شد و در سال ۱۹۹۸ در انتخابات این انجمن به پیروزی رسید.

شیخ عدنان را به عنوان سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری نیز می شناسند و همین امر باعث شده بود که او چندین بار از سوی رژیم صهیونیستی و نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین تحت تعقیب قرار گرفته و بازداشت شود.

تعداد بازدید : 49
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها